.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کسب و کار بدون جواز ممنوع!
همه واحد‌های صنفی موظفند نسبت به دریافت پروانه کسب از اتحادیه‌های ذیربط اقدام کنند.

به گزارش شمال نیوز، همه واحد‌های صنفی با ماهیت فنی، خدماتی، تولیدی و توزیعی موظفند در راستای اجرای ماده ۱۲ قانون نظام صنفی نسبت به دریافت پروانه کسب از اتحادیه‌های ذیربط اقدام کنند.

بر اساس قانون نظام صنفی چنانچه محل دایر شدن یک واحد صنفی فاقد پروانه کسب باشد در ابتدا اخطار و در صورت عدم اقدام صاحب آن واحد برای گرفتن پروانه کسب، آن واحد با درخواست اتحادیه مربوطه توسط نیروی انتظامی پلمب خواهد شد.
چطور جواز کسب بگیریم؟

روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام کرد:هر شخص متقاضی پروانه کسب ابتدا باید در سایت G۴B یا همان درگاه مجوز‌های ملی کشور تقاضا داده که بر اساس این تقاضا سامانه او را به سایت ایرانیان اصناف iranianasnaf.ir هدایت می‌کند.

سپس شخص متقاضی نسبت به ثبت نام اقدام و مدارک مورد تقاضا را در سایت بارگذاری که رابط اتحادیه مربوطه این مدارک را دریافت می‌نماید.

همچنین شخص متقاضی می‌بایست به صورت فیزیکی اصل مدارک را نیز با توجه به هماهنگی‌های انجام شده به رویت مسئولین صدور پروانه کسب در اتحادیه برساند.

چنانچه ایراد قانونی در مسیر صدور پروانه کسب وجود داشته باشد اتحادیه موظف است ظرف ۱۵ روز با ذکر دلایل به رد درخواست اقدام کند.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.